gitarr

för typ en halvtimme sen så kom jag hem från gitarren. hahaha, det va så himla kul för att min gitarrlärare fick ett telfonsamtal av en elev och så kollade han innan han svarade vem det va och sådär som man brukar, och sen började han prata med personen och sen mitt i samtalet så tittade han på skärmen IGEN när snubben i luren snackade med honom, hahaha, han skulle kolla IGEN vem det va, hahahaha, snacka om dåligt korttidsminne ;D  och sen undrade han om jag hade kvar originalackorden till wonderwall och då sa jag att jag inte visste.. nånstans i röran i mitt gitarrfodral möjligtvis, då blev han typ lite irriterad och tyckte att vi skulle skaffa plastfickor båda två, men VADÅ, jag HAR faktiskt en pärm 0:) inte för att jag sätter in alla papper i den.. men jag HAR den 0:) sen skulle jag i alla fall ta upp ett plektrum ur fodralet längst ner i fickan med alla papper och så tog jag upp alla papper och så kollade han lite skumt på mina papper.. och så stoppade jag tillbaka dom lite halvt bara, sen när jag fick papperet med "dagens låt" så bara mosade jag ner alla papper i facket och så kollade han på mig lite skumt igen och då när jag såg det så smällde jag i gitarren i stolen, HAHAHAHAHA, det va så himla kul! här är vi rädda om våra saker liksom, hahahahahaha! men saken är den att han inte ska anklaga oss för att inte ha ordning på våra saker för att själv har han typ nada ordning på sina papper liksom.. han har blivit lite tråkig också, mera gubbig fast han är bara typ.. 28 kanske? ja.. här blir man gammal tidigt kan man säga.
wellwell.. noprovet.. jadu, jag vet inte alls hur det gick, framtiden får utvisa ;) haha, imorgon ska jag och steph ner på stan efter skolan (när hon har varit hos tandläkaren) :D och så ska vi köpa väskor :D jag är i stoooort behov av en ny väska. jag lovar, i STORT behov.. :) however.. jag vet inte om hemkunskapsläxan är tills imorgon? jag hoppas inte :)

ciao!


Kommentarer
Postat av: steph

noonoo hemkunsapen e de 2 veckor kvar till barransh! men imorrn ska vi laga maat =D bara inte nån jävla äckligt som förra gången!

Postat av: JOanna

Hhahaha!!!!
Jag tyckte att det var lite väl av kicki idag att vi spelade brännboll... Å hon ville tom att vi skulle springa evighetsstafett!!!! Blir man mer svettig av något annat?!?! (koopertest, möjligtvis, men mer?)
Jaja, klem klem (lingon slem)

2006-09-22 @ 20:35:30

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback