gomorroooon

gomorron, gomooorron, jag är trött, som vanligt, jag ska sluta tjata om det varenda dag eftersom att jag antar att alla är typ lika trötta som jag vid den här tiden. vädret ser i alla fall ut att bli bättre idag än igår! tummen upp för det :)
klockan är sju.. ja, precis, det är det den äääär.
idag är det lååång dag, vi slutar antingen tjugo i fyra eller fyra? vet inte om vi har mentorsamtal idag.. men franska har vi :/ vi hade inte det förra veckan och jag va sjuk veckan innan det så jag har inte haft det på två veckor och det va lite trevligt att va utan faktiskt. det är SAMMA sak vareeeeenda lektion! nu ska vi ha en lärarpraktikant, så en liten förändring är det väl i alla fall. problemet är bara att jag inte hörde vad hon sa när hon presenterade sig, hon mumlade rätt mycket. jaja.
nu ska jag gå och.. öö, jag vet inte, göra mig  iordning lite grann kanske :P jag duschade precissiisis, tjingtjongciao!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Godmorgon


Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback