gymnasium

hjälp, jag blir stressad bara av att skriva det där ordet som rubrik, herregud, jag vet inte vad jag ska göra, eller jag vet typ, jag ska ju gå natur, men VILKEN SKOLA LIKSOM? mamma och pappa hade en liten genomgång av vad dom hade sagt på det där mötet som dom va på, allt låter så komplicerat men samtidigt lite spännande ;) jag menar, det är ju ändå lite annorlunda än grundskolan ;D haha! allt annorlunda känns bra just nu :P
jag fick också ett informationsbrev från djurens rätt som joanna hade skrivit upp mig på som intressepersongrej, jag skaaaa gå med, det ska jag faktiskt, det kostar typ ingenting, men jag måste få in pengar och få fingrarna ur rumpan först (HAHAHA, få fingrarna ur rumpan, hahahahaha).
klaris går inte att få kontakt med just nu, jag tänkte ju ringa, men det kanske typ är nån som praaatar på deras skype sååå, det kanske inte är så smart att ringa ooooch om man ringer till deras vanliga telefon när nån snackar på skype där så dör skypen så det vore lite elakt att ringa och bryta någons samtal.. inte bra, inte bra.. jag måste snart gå och läsa igenom några sidor som jag inte har läst med några samarbetande hjärnceller ännu.. jag har liksom läst dom, men ingenting kom in, möjligtvis att jag känner igen rubrikerna när jag ser dom, men mer än så är det nog inte. och vi har provet imorgon liksom, snarrrrk. jaajajaja..
på onsdag är det den 20:e vilket innebär att barnbidraget studsar in på mammas konto, förhoppningsvis så kan dom studsa vidare in på mitt konto redan då eller så kommer dom på torsdagen. jag ska nog åka ner på stan på torsdag och köpa någon väska. jag är nämligen i stooort behov av en ny! jag kan inte heller åka ner på fredag eller i helgen för att vi ska till landet comme d'habitude. okej, vi har inte varit där på väldans länge nu faktiskt, men det känns ändå väldigt ofta sen vi va där i somras, haha ;D vi har typ inte varit där sen i somras... NEJ DET HAR VI INTE! jisses, det känns som vi har varit där typ hundra gången sen då!
hmm.. i wonder när vi har höstlov..? på onsdag ska vi i alla fall till ungdomsmottagningen alla tjejer. okej det som händer nu närmast ääär:

19/9 - soprov, samhällskunskap
20/9 - ungdomsmottagningen
21/9 noprov - kemi
22/9 - landet
26/9 - idrottsdag -.-
27/9 - steph fyller år, dvs bio :D
28/9 - franskaprov
2/10 - musikprov


okej.. lovet va inte förrän 30 oktober till 3 november, good luck till mig att hålla ut så länge säger jag bara. zzz.. well, nu måste jag gå och läsa dom där sidorna, förhoppningsvis med ett par fler hjärnceller än sist.

ciao!

Kommentarer
Postat av: steph

jaao de blev jätte bra :D bara ett problem.. ja har inga sängar nu hahah men vi ska nog fixa de ska ju sova snart :P

Postat av: steph

YES DET ÄR JAG SOM FYLLER ÅR =D=D=D hahaha

2006-09-19 @ 17:31:51
URL: http://steph08.blogg.se
Postat av: Joanna

Hej, jag är lite efter... Bättre sent än aldrig, eller ? Jaja, det har varit lite mycket..
Höstlovet är v 44.
Ordet gymnasium får mig att få lätt panikångest! Iala fall ångest! Jätte jobbigt!!! Det borde finnas ett smeknamn för gymnasium, typ som alla kurser har!! Men inte gym, det finns ju redan... Det är så jobbigt o säga just det ordet...
jaja jag svamlar...
Vi ska se legally blonde :D *ser fram emot*
Ha en underbar helg!
kraaaamarr

2006-09-22 @ 20:33:15

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback