halsont

detta känns ju väldigt roligt. jag håller på att bli sjuk igen. jag ligger typ några dagar efter mamma i denna sjukdomsutveckling, mamma blev sjuk nu i veckan, minns ej vilken dag, men nu är det min tur igen. tjoho liksom! jag kan inte vara hemma mer från skolan nu, jag va hemma en hel vecka och sen gick jag hem på måndagen så jag kan inte bara va hemma igeeeen nu.. jaja, hoppas jag mår bättre imorgon.. vilket jag inte tror att jag kommer göra, antagligen mår jag extremt pissigt imorgon, menmen, ciao!

Kommentarer
Postat av: Joanna

neeeej! Proppa i dig vitaminer o vila!!! Du kan ju vara hemma på tisag, iallafall, då är det ju ändå idrottsdag. Åhh, typiskt! Krya på dig!!!

Postat av: Klara

Stackars dig :(, men tänk positivt, ibland blir man ju bara mucho förkyld. Kram!

2006-09-24 @ 22:02:17
URL: http://klarasch.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback