helg big time <333333333

nu är det helg och ajlövit! :D jag har längtat hela veckan :) inte så konstigt, det gör nog dom flesta, men whatever, skönt med helg i alla fall! :D
imorgon ska jag till min kusiiin, eller alltså, inte den jag brukar träffa utan den andra av dom två jag har, peter & hans familj. sen på söndag ska jag följa med mamma till outlet, hon ska storshoppa böcker igen som vanligt :P
jag va på ansiktsbehandling idaaag, så nu ser jag helt freakad ut i fejset, meeen, det blir bättre i längden :)
sen öö.. har jag inte gjort nåt mer! jag städade och va duktig igår :) tummen upp för det, jag gillar när det är rent 0:) haha!
gud vad skönt att kunna gå och lägga sig ikväll och inte behöva tänka på att gå upp imorgonbitti, förresten så hörde jag på tv av hon barnaxpertlouise en gång att hon sa att egentligen är skolans tider konstiga för att en ungdoms hjärna är inställd på att somna sent och vakna sent, därför borde skolan börja senare och sluta senare för att det är då vi tänker som bäst! BIG TIME! varför måste vi då anpassa oss efter lärarna som inte ens utgör en tredjedel på skolan? eller okej, det kanske dom gör? jag vet inte hur många dom är, men nej förresten, dom är iiiiinte en tredjedel, det borde vara lärarna som ska anpassa sig till mängden. sådeså! whatever igen, jag kan inte ändra på lagen, eller nåt.. :P haha
nu ska jag kolla på lite bilder jag precis laddade in från kameran, ciao!

Kommentarer
Postat av: steph

men hallååå hur skulle ja veta de?? hahah

Postat av: Estelles

Älskar weekends!

2006-09-29 @ 23:49:02
URL: http://estelles.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback