idrottsdag och boxning

okej, det va.. jobbigt idag, eller nej, inte idag på idrottsdagen, det va inte så jobbigt, jag gjorde det jag skulle och sen gjorde jag inte mer, jag gjorde väl.. typ så gott jag kunde, visst, man kan alltid bättre, men jag gjorde inte mitt sämsta i alla fall och jag är GLAD att jag ens va med och genomförde alla grenar! :D
eller okej, jag va inte med på stafetten, men jag är faktiskt lite sjuk och jag borde inte springa mer än nödvändigt.. ska jag säga som sprang 800 (inte med vindens hastighet precis.. men ändå) och sen va på boxningen, men det va 8 pers från vår klass som va med och DET VA EXTREMT SYND OM DOM! dom fick springa sitt snabbaste med kortkorta pauser i en halvtimme! dom va HELT slut sen och kunde knappt gå eller stå eller tänka eller något alls, det förvånade mig att ingen spydde! herregud! dom va så HIMLA DUKTIGA! vår klass kom i alla fall tvåa! det hade inte gått att komma etta eftersom att de som vann startade precis bakom oss, lite svårt att komma ikapp ett helt varv liksom.. ;) jag tycker det va så himla starkt av dom att dom inte bara gav upp när dom insåg att det inte fanns en chans, ändå fortsatte dom som galingar! så himla duktiga!
direkt efter stafetten tog vi oss hem, jag & anna h åkte hem till mig, jag duschade en snabbis (hon hade ju inte varit med såå.. hon behövde inte duscha ;) ). sen va det raka vägen ner på stan för att.. uträtta ett par ärenden :) juste, jag måste fixa iordning ärendet nu innan desperate houswives 0:) wellwell, sen va det raka vägen hem (vid det laget var jag så trött så att jag skulle kunna somna när som helst). jag bytte om och lite sådär, sen va det dags för boxning, jag BEUNDRAR verkligen steph för att hon orkade ta sig dit (hon sprang stafetten) helt sjukt duktigt! jag hade inte orkat, jag hade typ lagt mig på min säng och somnat och inte gått till skolan på fem dagar, minst! big time! HURTIGT säger jag! :D
i alla fall så skulle vi hålla på med mitsar och hoppa och hålla på med armträning och mina armar skakar när jag lyfter dom nu, haha, hoppas jag har lite träningsverk imorgon 0:) då vet man ju i alla fall att man inte satt och slöade.. ;) sit ups gjorde vi också :P typ.. 30, 20, 20, boxning, 30, 20, 10, 10, 20 eller nåt, jag minns inte.. ;) många i alla fall, haha ;D
jag har faktiskt pluggat i typ fem minuter på franskan också.. kommer nog inte hinna plugga mycket på den imorgon när vi ska fira steph ;) men men :) sånt är livet, man får väl.. prioritera 0:)
however så börjar snart desperate houswives och jag måste fixa den där grejen innan det, men ciaooo!


Kommentarer
Postat av: steph

hihi ja va duktig (a)


Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback