idrottsdag

iiidrottsdag idag ja.. jag vill inte, jag hatar idrottsdagar och jag är inte alls bra på någonting av det. herregud, dom här dagarna borde tas ur funktion eller nåt, jag VEEET inte, men det är extremt tråkigt. jag har lagt ner en tröja och lite grejor och jag orkar inte göra någonting mer, jag är trött och har absolut ingen lust att ställa mig och stöta kula, hoppa längdhopp, springa 60 & 800 meter + en stafett och kasta med nån liten jävla boll. liksom VARFÖR? vår idrottslärare är ändå inte där med oss utan hon är med SEXORNA OCH SJUORNA, dö liksom, då ser hon ju inte att jag kanske faktiskt anstränger mig (om jag nu skulle få energin att faktiskt göra det..) bara för att jag får pissiga resultat hur jag än gör. jag KAN inte få bra resultat, så är det bara! JAG accepterar att jag är dålig, men hon vet ju inte att jag FÖRSÖKER mitt bästa (kanske..) när hon ser mina pissiga resultat. det är dåligt.
annars händer det väl inte mycket idag, eller jag måste snacka med anna h om en saaaak och.. så kanske det händer nåt, vi får se hahaha! top secret :P
whatever.. halv åtta.. ja juste, jag gick upp för tidigt idag också, jag snackade med annanas igår och vi skulle ses tio i nio vid seven eleven och så tänkte jag på nåt konstigt vis tio i åtta så att jag gick upp vanlig tid, men jag kunde ha sovit typ en timme läääängre, buhu! det insåg jag inte förrän för typ en.. halvtimme sen, sååå att jag dog typ då, jag ville ju sova!
jaja, nu ska jag gå och göra nåt annat ett tag, jag blir galen av att sitta vid datorn för länge på morgonen när jag är trött, haha!

ciao

Kommentarer
Postat av: Joanna

Hallå ha inte så dåligt självförtroende!!! Du gjorde ju ditt bästa i alla grenar, vad mer kan man begära? Alltså jag ska inte vara optimist-glad, jag var ju inte ens med.
Men jag brukar känna på upploppet på 800, att jag ska spurta, men så... Går det inte.. Okej det där lät ju logiskt, jag vill springa ännu fortare, men så kan jag inte :P jaja, hursomhelst blir jag missnöjd endå då, bara för att jag inte sprang om den där jag ville/ blev omsprungen av någon som jag inte ville. Fast jag gjorde det bästa jag kunde....
jag var ju inte precis taggad innan att vara med, men när vi väl var där så ville jag vara med! :P
Ses imorrn!!!!!


Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback