ipreeen

jag fick precis ta en till ipren, min hals håller seriöst på att mörda mig. jag har skitont, men febern har börjar vandra neråt, kanske för att jag alltid har en ipren i kroppen ;) 
desperate housewives ikväll i alla fall :) det är lite uppmuntrande ;) hörde imorse på sthlmsnyheterna och erik som hade åkt på språkresa till frankrike.. ledarna hade knarkat och supit öppet varje dag nästan och så hade han blivit lämnad på flygplatsen helt ensam när de skulle hem, hans bokning hade tydligen kommit bort. det förvånar mig inte alls, min blev ju också helt fel, jag skulle enligt ef till torquay eller hur det nu stavas, det va bara att ringa och skälla på dom, sen va nästa bokning också fel och herregud.. förtroendet bara sjunker och sjunker. men jag vill ju ååååka! VI SKA ÅKA! :D
however så har jag så himla ont i halsen nu så det är bara att gå och lägga sig och vila en stund, tills denna iprenen har fått börja fungera ;)

ciao 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback