jättehund, haha

nu har jag kommit hem från stan för en stund sen..
jag och annanas åkte först till en pärlaffär på söder, anna skulle köpa lite pärlor till en grej :) så jag följde i alla fall med, sen åkte vi t-banan till centralen, gick in lite på åhlens & hm. jag köpte en ny mascara på åhlens :) tummen upp, det behövdes!
however, sen mötte vi steph vid ur & penn (som vanligt! haha). vi började vandra neråt på drottninggatan och så gick vi in på buttericks och kollade efter nån present till andreas (vår gympalärare som ska sluta), vi hittade inget där så vi gick in på bodyshop, inte för att köpa nåt till honom då, men.. ja, en annan sak :)
sen gick vi till BR leksaker och så hittade vi ett stort godsedjur, en hund till honom, villa, volvo, vovve liksom :) det är nämligen bara vovven som fattas, haha! vi fick ringa till typ femtio pers där inne för att få fler att va med på presenten ;D haha, alla tre stod och snackade i telefonen samtidigt, haha!
vi köpte den i alla fall, den är inslagen och ligger här i min soffa! sen åkte annanas hem, hon skulle spela gitarr, jag och steph vandrade runt lite och sen åkte vi också hem. sen har jag inte gjort så mycket mer sen dess..
imorgon är det som jag tror att jag sa förut stadsvandring i vasastan så.. ja, det är väl bara att förbereda sig mentalt på att gå upp tidigt imorgon, buhu..
wellwell, ciao

Kommentarer
Postat av: Jojo

Det där blir nog jättebra, det ska bli kul att ge den :D
ses imorrn!

2006-09-13 @ 17:00:41
Postat av: Jojo

Jag kan inte ändra utseende på bloggen, det ändras, men den ser lika dan ut! :S
Mystiskt va?!!

Postat av: steph

tjoho! han kommer blii as glad :D:D en va ju sååååå söt !!! =D

2006-09-14 @ 17:02:39
Postat av: Jojo

Tack :D Jag ser fakriskt inte ut som en tant, men det var stylat så när jag kom från frisören, men det är lite mer inbott o naturligt nu :)
ps! kan-inte-ändra-stilmallen-hjälp! =löst :P

2006-09-14 @ 18:14:22

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback