kusin idag

igår va vi som sagt och fotade oss, jag, johanna & julia, det va jättekul! (bilderna i förra inlägget)

jag köpte bara två bilder, hade inte råd med fler, haha ;D men jag fick i alla fall mamma o pappa att betala det ena :D tummen upp för det!

först kom vi dit, allting verkade jättefint och bra och alla va supertrevliga, sen blev vi sminkade och fotade och sen kollade vi på bilderna :D det va superkul!

om typ.. kanske en eller två timmar, antagligen närmare två skulle jag tro timmar så ska jag träffa min kusin ute i kista :) vi ska gå på bio och sådär :D sen ska vi åka hem till henne och så ska jag sova där :) najsmajs :D

vi badade idag på gympan, på smedis, jag höll på att dö av köldskador typ. jag domnade bort så jag hade jättesvårt att simma det vi skulle simma och sen skulle vi flyta men man kan ju för tusan inte ligga stilla i mer än en halv sekund i vattnet, då blev man ju förfrusen, det va skitkallt!

efter det gick jag hem och bytte om, sen åkte jag, annanas & johanna ner på stan för att ta reda på lite info om kristdemokraterna, vi ska nämligen hålla valtal för dom. inte för att jag är så himla kristdemokratisk.. jag tycker faktiskt att deras åsikter är ganska så.. knäppa.. men hursomhelst så ska vi va kd. miljöpartiet va bra :D

jag och annanas gick till hm och apoteket också ;) anna köpte en mascara och en lotion, jag köpte läpp-idomin på apoteket :) johanna åkte hem innan det.

jag tycker så synd om stackars mamma som måste va ensam här ikväll, pappa jobbar sent och mamma är supersjuk :( synd om pappa också, han jobbar fast han är typ sjuk.. hursomhelst så sa mamma att det helt okej att jag åkte iväg ikväll :) då antar jag att det är det ;)
nu ska jag gå och ha en massa vatten på mitt finger (jag brände mig på brödrosten..)

btw så saknar jag min ipod som är på lagning.. :(


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback