landet

nu är jag på landet igen. igår va jag med steph på stan i typ några sekunder ;) eller ja.. grejen va att vi skulle egentligen kollat på väskor, men jag skulle hit och va tvungen att komma hem.. inte-för-sent och stephni skulle klippa sig klockan tre och sen tog det typ lite längre tid än en timme och så skulle vi vänta på bussen som aldrig kom, så vi gick till t-banan och så åkte vi ner på stan och satte oss på sandys en stund och sen va jag tvungen att gå, så inga väskor, men det tar vi på måndag innan det där mötet om utbytestjohej om den där resan med nån grupp.. wellwell.. då blir det i alla fall väsktajm :)
sen åkte vi till landet direkt, jag blev hämtad vid t-banan. direkt for vi iväg hit och så tittade vi på miss secret agent. jag hade nämligen inte sett den innan, men den va lite rolig ;)
imorse vaknade jag tidigt och så gick jag ut och sprang :) sen va jag trött och så har jag inte gjort så mycket mer. som vanligt här uppe.. sorry, men det finns faktiskt inte mycket att göra, det är väl en sak om man bor här, då är man ju mer hemma här och.. jag vet inte, men man är väl mer van att hitta på saker här. men jag är inte det och saknar stan just nu, jag vill ner och köpa nån väska och så vill jag köpa nåt halsband också, så jag sitter här och har stadsabstinens just nu. svår situation, meen.. på måndag efter skolan :) stanstan ;)
nu måste jag gååå, tjingtjongciao

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback