lördag

nu är det lööördag, lite för tidigt på en lördag, men.. jag vaknade klockan sju och så tittade jag lite på tv, sen kunde jag inte somna om så jag gick upp :)
idag ska jag med mamma till city gross som vanligt och handla lite. det är så himla kallt i mitt rum :/ det är typ minusgrader ute (nej, okej, men typ..) och så är elementen typ iskalla.. (nej, okej, inte så heller, men dom är bara jättejättelitelitelite varma, och då menar jag extremt lite). jag kommer frysa ihjäl här innan dom sätter igång elementen.
jag färgade & slingade mammas hår igår :) konstigt nog så blev det nästan samma sak som förra gången, slingorna blev inte alls samma färg som det stod på förpackningen.. förra gången det blev så trodde vi det berodde på att hon hade en annan färg under så att dom kanske reagerade konstigt med varann eller nåt, även om hon hade den färgen man skulle under över den gamla liksom.. okej, ingen fattar nåt, men i alla fall.. så blev det nästan samma sak den här gången, men nu fungerar det ändå liksom, förra gången lös slingorna i guld liksom, det gick ju inte.. mörkt hår och superguldiga slingor, det såg rätt skumt ut då, men nu blev det bättre även om det som sagt inte blev riktigt som det stod på förpackningen :)
oj, glömde visst att skriva! va ett tag sen jag började..

ciao

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du är utmanad:

http://stilic.blogg.se/150906181510_utmaning__visa_dina_skor.html


Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback