önskelista

jag har redan börjat på min julönskelista ;D bäst att börja redan nu, antagligen kommer en del saker redan att vara avprickade för att jag köpt det själv vid jul.. men ifall jag nu inte skulle köpa dom och glömma bort dom ;)
idag ska jag som jag redan har sagt hundra gånger med mamms och min moster till min kusin och kolla deras nya hus. det är tydligen stort? :P
jag har precis duschat och sååå.. vi ska åka vid tolv tror jag :) eller ja.. inte innan i alla fall ;D haha! jag har fortfarande inte fotat min väska, jag ska göra det sen.
nu ska jag gå och göra mig iordning lite mer.

eller.. jag väntar nog en stund, men jag har inget mer att skriva ;D

ciao

Kommentarer
Postat av: Joanna

vilka är de andra två sorterna då?

Jag hade glömt bort att du skulle och träffa dem, men det löste sig, jag åkte till det där stället och gick på museum det vart jättelyckat :D
kraaam


Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback