sjuksjuksjuk

som sagt så är jag sjuk. det va värre igår när jag satt vid datorn, men fortfarande långt ifrån bra! jag har typ ganska ont i halsen, det va också värre igår, men det har typ vandrat ner mot lungorna så det gör ont att andas :( värsta jobbigt! sen har jag ont i kroppen och så är jag trött, fast ändå inte trött, inte sådär "nu-måste-jag-sova-trött" utan mer "nu-ramlar-jag-snart-ihop-trött".. jobbigtjobbigt..
imorgon börjar stackars klaris i skolan :( uschis, jag tycker synd om henne! jag hade värsta ångesten innan. det va hemskt, usch. wellwell.. själv kommer man väl att vara hemma imorgon, jag kommer nog inte kunna gå på ett par dagar som det ser ut nu..
i fredags så såg i alla fall jag & maria säg att du älskar mig! den va.. ja, vad ska man säga.. väldigt hemsk, alltså, handlingen va hemsk. man blev lite berörd på ett par ställen. efter bion så kände jag i alla fall att jag började få väldans ont i halsen, när vi kom hem till maris så färgade hon håret. sen skulle jag göra slingor på henne, då kunde jag knappt prata, men jag gjorde i alla fall slingorna och maria blev nöjd, sa hon i alla fall 0:) .
sen tittade vi på shall we dance, jag va så trött pga att jag va sjuk så jag somnade typ i slutet :P när jag vaknade efter filmen så mådde jag ganska så dåligt. men det va skönt att få lägga sig och sova i en riktig säng. jag sov och sov, sen vaknade jag vid typ halv sju och så skulle jag gå på toa, men jag höll typ på att svimma och så mådde jag jätteilla när jag skulle dit! jag fick typ hålla i mig i en massa saker så att jag inte skulle ramla. läbbigt! sen gick jag in i sovrummet och somnade om i alla fall. vi vaknade kanske vid nio sen..? ja, jag tror det, då låg vi där och va allmänt sjuka båda två.. maria va ju också lite sjuk :( efter en stund så gick vi upp, sen satt vi typ och degade i soffan ett tag.. jag vågade inte duscha för om jag hade gjort det hade jag antagligen svimmat i duschet, läskigt! men i alla fall så pratade jag med mamma och hon tyckte att jag skulle åka hem, men jag menar, hur skulle jag komma hem? jo, mamma som också är sjuk fick åka och hämta mig :P jag mådde typ piss i bilen! jag kunde inte ens lyssna på vad mamma sa och hela jag blev helt slut och stressad på samma gång! sen kom vi hem i alla fall och så gick jag och la mig, sen somnade jag efter ett tag, skönt. när jag vaknade sen mådde jag ganska så pissigt.. kunde inte äta nån middag igår heller. sen somnade jag kanske vid tio.. det va skönt, men jag vaknade sju idag och så gick jag upp, jag kände att jag inte skulle kunna somna om. men lite sömn har jag fått i alla fall, antagligen så kommer jag att sova lite till sen idag :) hoppas det är nåt bra på tv, det är ju typ aldrig nåt kul på dagarna.. :( menmen..
nu ska jag försöka göra lite matte som ska vara klar tills imorgon egentligen, jag kommer i och för sig inte imorgon, men det är nog bäst att göra lite nu för jag har ganska så mycket kvar.. :P

ciao!

Kommentarer
Postat av: Klaris

Stackars dig :(:(:(:( det låter extremt jobbigt!


Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback