so

jag har varit duktig och läst alla sidorna i so:n! inte för att jag precis tog in allt som stod där.. men jag har läst dom i alla fall, det är ett framsteg! :)
mamma ligger här inne i min säng och tittar på tv, typ doktor phil eller nåt. haha! idag ska jag följa med henne och rösta :) sen ska vi typ till farmor och lämna några blommor som hon ville ha och sen ska vi till min moster som är i spanien, vi ska vattna hennes blommor! sen måste vi handla apelsiner och äpplen.
igår somnade jag i soffan, om jag inte sa det igår..? jag minns inte, men det gjorde jag i alla fall, från typ.. tre till halv sex eller nåt, jag va så himla trött hela dagen, jag fattar inte varför? skolan tar kål på en antar jag. eller så hade jag sovit lite för lite på natten? jaja.. nåt va det i alla fall så att jag somnade :P
nu tror jag faktiskt att jag ska slänga mig in i duschen så att jag vaknar till någon gång!

ciao

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback