tjejsnack

nu ska vi se vad detta tjejsnack som alla tydligen anmäler sig till är, här är tidigare veckors frågor:

Vecka 36
Bloggning
· Hur länge har du bloggat?
 jag har haft bloggen i 274 dagar, men jag har varit aktiv lite till och från.
· Hur började du?

jag läste på olika bloggar ganska mycket och sedan tänkte jag skaffa en egen ;)
· Vilka bloggar är dina favoriter?

hmm.. svårt, det är så många och jag brukar kolla olika hela tiden ;)
· Hur mycket tid lägger du ner på din blogg?
olika från dag till dag, det beror på hur mycket tid jag har över, men det är ju ingenting som jag sitter och håller på med hela dagarna precis ;)
· Vad gör att du fastnar för en blogg?
om det är innehållsrikt, jag skulle nog inte fasta för min egen för det händer inte mycket i mitt liv som jag kan skriva om, men jag gillar också att läsa folk som jag känners bloggar :)


Vecka 37
Mobiltelefoner
· Hur många mobiler har du haft?
nokia 3210, nokia 3310, nokia 3200, lgu8138, samsung e730 = 5 st :)
· Vad har du för mobil för tillfället?
samsung e730
· Vilken operatör ringer du med?
comviq
· Drömmobilen…vad har den för utseende och funktioner?
jag gillar den jag har nu! men en bättre kamera skulle inte vara fel.. :)
· Vad har du för ringsignal?
boten anna på alla annor jag känner och annars ett bi som surrar


Vecka 38
Internetshopping
· Hur ofta shoppar du online?
inte ofta, har bara gjort det några få gånger, alltid så osäker på om det kommer passa
· Vad köper du?
jag har köpt en kofta.. och.. ja, alltså, jag minns inte riktigt.
· Vilka är dina favorit internetbutiker?
www.asos.com är ju kul att titta runt på men jag har aldrig handlat nåt där, även om jag funderar på att göra det snart ;)
· Bästa köpet?
nja, det minns jag isåfall inte, allt jag har handlat har varit dåligt..
· Sämsta köpet?
det mesta ;)


Kommentarer
Postat av: Joanna

Viklen rolig liten lista! Jag har aldrig sett den förut,men den var rolig :D


Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback