väskaaa

okej, jag börjar att berätta om igår :)
jag åkte hem med annanas & johanna sen fick vi stressa som idioter för att hinna ner till bion ;) så det va bara hem och slänga in sakerna, och sen ner på stan igen, och jag va värsta elak mot annanas, jag typ stressade henne massa för att jag insåg inte hur ont hon hade i sina ben :( hon är som en fågel, döljer att den är sjuk/har ont så länge det går, sen när jag frågade hur ont hon egentligen hade så sa hon att hon tillochmed hade tagit en alvedon för det och då fick jag värsta dåliga samvetet för att jag hade stressat henne så mycket :(
men sen gick vi i alla fall på bio, thank you for smoking va det :) den va lite seg i början men helt okej sen ;D
efter det bar det iväg den extreeemt långa promenaden till pizza hut (ironi, den är typ.. 100 meter? :P). där satt vi länge och så lekte vi en mupplek, man skulle ha en krona och gömma den i laget i nåns hand och.. äsch, flummigt, haha, men i alla fall så skulle man dricka en stooor klunk vatten när man gissade fel och.. vårt lag va inte så bra på den leken så.. jag blev rätt illamående och kunde inte få i mig mer vatten. men det va kul ändå ;)
stephni fick värsta glassen också för att hon fyllde år och vi hade sjungit :D:D värsta roligt! :D
sen var det iväg hem igen, jag typ borde ha pluggat på franskan men det gjorde jag inte utan jag gick bara typ runt här och gjorde ingenting.
sen idag hade vi franskaprov på morgonen, det gick.. öö.. jag vet inte, min text blev lite flummig här och var, menmen ;)
vi fick tillbaka våra no-prov också och tydligen så gick det inte så dåligt :) jag fick mvg :D:D då blev jag glad! :D
det hände typ inte så mycket mer idag, jag åkte hem och sen gick jag och mamma till åhlens, jag köpte en väska som jag fortfarande är lite osäker på om jag ska behålla, men jag gör nog det ändå :) jag är i stort behov av en väska ;)
whatever, sen kom vi hem och jaa.. sen har det inte hänt nåt mer än ;) det ringde på döööörren.. vem kunde det vara? pinsamt, whatever. hahahahahaha! kulkulkul, eller not, jag vet inte, whaaaaatever :)

ciaooo

Kommentarer
Postat av: steph

åååh ta me väskan imorrn!!!! okej du kommer inte se de här innan men iaf! TA ME DEN! haha

Postat av: Klara

HEjschweij carrow, låter kuligt :), du får visa väskan för miG också någon gång :):), KRAM!

2006-09-29 @ 17:48:54
URL: http://klarasch.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback