<3

Har haft det asbra idag!
Först gick jag med en tårta och presenter till Jossan :) sen åkte jag och mamms ner på stan och tog sprutan mot TBE, så nu har jag ont i armen.. Hursomhelst så va det asmycket folk när vi skulle ta den så vi fick vänta i en hel timme.
Efter det träffade jag Joanna & Steph på stan, vi försökte hitta lite balklänningar men utan större framgång, var i hela friden hittar man vettiga balklänningar? :O
Epic movie
såg vi i alla fall! Jättekonstig, men det är ju poängen med hela filmen och den va kul, skrattade mycket :) efter det åkte vi hem till Steph och körde lite Singstar!
Som sagt, en asbra dag! :D

Jag måste verkligen fixa alla bilder jag har sagt att jag ska fixa... Skorna och allt... Det kommer snart :)

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback