dansdansdans :)

Ja, som sagt så va det dans i blå hallen igår! Det va jätteroligt, jag va så flummig i början så att jag blev astrött på slutet, haha!
Dansen innebar; foxtrott, vals, bugg & linedance, linedancen va jättekul, hahahaah! Höll på att skratta ihjäl mig! Finns inte så mycket mer att säga :) det va i alla fall jättekul!

Har sovmorgon första lektionen idag, lite snålt tycker jag, vi får en timmes kompensation för tre timmar... Okej, 2 va obligatoriska, men ändååå! Och okej, det va kul och sådär, men det borde fortfarande va lika mycket kompensation för det vi va där.. :P

Idag är det sista skoldagen innan lovet, FINALLY! Lite segt att jag har gitarr ikväll... Menmen, jag va inte där förra veckan så nu måste jag gå dit.
På lördag kanske vi ska till min kusin! :D Ska bli mucho nice!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback