Dansinspiratörerna

Idag kommer dansinspiratörerna. Vi får väl se hur det blir ;)

IT-dagen igår va ju lite... Onödig ;P skönt med nåt annat än vanlig skoldag, men det va verkligen sövande att sitta och lyssna på allt info som man redan visste, antagligen va det bättre för lärarna, jag antar att dom hade fått nån slags liten kurs om vad det är vi sysslar med framför datorn, tror dom lärde sig mer än vad vi gjorde. Det sega är att dom bara berättar för oss vad vi gör, som om vi inte redan visste det liksom? Suck...

Va ju på gymmet igår också :) det är alltid samma människor på just det gymmet ;) lite roligt, snart blir man väl värsta bundis med alla (skämt..). :P

Tänkte boka nästa instruktion, den individuella, men sen hann vi inte för vi va så sega när vi duschade så dom hade stängt kassan och så när vi skulle gå. Det får bli nästa gång :)


Juste, jag lämnade ju inte tillbaka min kofta så jag kanske tar nån bild på den också när jag hinner... Ja, det får jag göra.

Ha en trevlig tisdag :)


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback