landet

Har varit en bra dag :)
Kom hit igårkväll, låg i sängen på natten och kollade på The Holiday på datorn. Sen idag har jag varit ute och sprungit, målat bordet igen och lite sådär. Har tyvärr inte blivit någon solning, det har varit lite sol, men askallt! Nu är det typ 0 grader.
Har övningskört igen också! PÅ EN VÄG! MED ANDRA BILAR!! HIHIHIHIH, det va jättekul! :D Nu har jag gjort det tillochmed.
Imorrn ska jag springa igen, sen ska pappa spackla och slipa bordet, jag kanske ska hjälpa till att måla igen om vi hinner det.
På måndag ska vi åka till Uppsala och shoppa lite grann. Jag hinner aldrig shoppa när vi är hemma så då får man åka dit och göra det... ;) Sen åker vi tillbaka hit och sen ska vi åka hem på tisdagen, då ska vi till min kusin också.
Nu ska vi kolla på en film. Efter bröllopet, mamma har snöat in på att hon vill se den så nu ska vi få se.

Kommentarer
Postat av: joanna

EN VÄG? OMG vad duktigt!!! Efter bröllopet, den känner jag igen den är nog bra :D <3<3


Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback