långfredag

Vilken fyndig rubrik, den har inte alla haft idag ellerhur? :P

Jag har mått konstigt hela dagen idag, jag har inte vaknat känns det som, det är lite som att man är på andra sidan en vägg än vad alla andra är... Jättekonstigt känns det!
Har varit yr, mått illa, haft ont i magen och varit astrött hela dagen, somnade vid fem och så vaknade jag och mådde piss, men nu mår jag lite bättre igen. Hade ingen vidare feber, bara pyttelite så jag vet inte vad det kan bero på? Kanske sömnbrist i veckan och lite överdos om man jämför med vad jag har fått per natt innan? ;) Sov nio timmar inatt och det är väldans mycket för att vara jag.

Va med mamms i Kista och köpte en present till Jossan som fyller år på torsdag! Sen skulle vi egentligen ta en promenix, men som jag mådde blev det ingen tyvärr.
Fick värsta läsinfallet förut också, men så fick jag beslutsångest om vilken bok jag skulle ta och så somnade jag istället. Såå, dagen har varit allmänt konstig.

Det känns som att klockan är typ lite också, kanske vid fem eller nåt, men nej, den är kvart i nio och nu borde jag gååå för jag blir bara konstigare av att sitta här ;P

Kommentarer
Postat av: crazypill.blogg.se

haha shit va fyndig du är! =)

Postat av: Nina

värd att se :D

2007-04-07 @ 09:25:14
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: jojo

vad fin din blogg belv! Du gjorde den så där proffsig =)=)=)
Vad skumt hur du känner dig :S Hoppas det blei bra =) Ha det idag med din kusin :) puss & glad påsk <3

2007-04-07 @ 11:41:58
URL: http://jojo08.blogg.se
Postat av: steph

åh fett fin bloggen är nu jö!
hallå tänk om du har magsjukan! :O:O:O neeej ! :( KRYA PÅ DEJ OCH GLAD PÅSK! :D

2007-04-07 @ 12:12:58
URL: http://steph08.blogg.se
Postat av: Lisa

Glad påsk :)

2007-04-07 @ 14:50:07
URL: http://liiiisaa.blogg.se
Postat av: KLara

Tja-BA, jag är i lund som du vet och tänkte bara hälsa glad påsk lite. Har äntligen fått tillgång till dator nu hos vivs. Kraam!

2007-04-07 @ 15:48:16

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback