lördag

Nu ligger jag här i sängen igen på landet. Alla vill sova och jag tar med mig datan upp hit för jag tänker inte sova på ett tag.

Har solat idag! MED BIKINI! Det va så pass varmt att man kunde göra det och jag fick litelitelite märken! ;) Min moster blev jätteröd i ansiktet så hon fick färg snabbt, men jag kunde inte ligga i solen jättelänge. Höll nämligen på att renovera ett bord lite grann. Jag skulle slipa hela bordet och sen skulle jag måla det, och grejen är att det är ett lite konstigt bord för det är lite som en arbetsbänk, det finns en låda och en skiva man kan dra ut ur bordet så det va lite jobbigt med alla delar att slipa och så. Imorrn ska vi nog måla undersidan av allting. Sen blir det till att slipa igen och måla och spackla lite grann nästa gång vi kommer hit ;) inte så lätt som man tror att måla om ett bord, TYVÄRR... ;)

Hursomhelst så ångrar jag inte nu att jag följde med hit :) funderade ju på att stanna hemma, men det är kul när min moster är med, hon livar upp stämningen! ;) Och idag har det ju varit så fint väder och sådär också!

Igår satt jag och Annanas ute i parken i solen också! Va varmt då med! Men då hade jag lite mer kläder på mig ;) Hursomhelst så va det jättetrevligt att bara sitta där lite och sååå, har inte träffat henne på två veckor! Så det va väldans kul att träffas igen :)

Imorrn blir det en löprunda, lite solning, målning av bord, hemfärd och kanske ett gymbesök om jag hinner, beror på hur soligt det är och hur länge man kan sola alltså ;) . Skolan närmar sig och det känns ju lite sådär lagom kul. Usch, jag vill att det där sommarlovet ska komma snart. Snaaark.


Kommentarer
Postat av: joanna

löprunda och gymm? aj aj. Händigt martin timell men jag tror du är derabbad av doldyrkningssjukan. Det är vi 2 om ;)

Postat av: Steph

wiiiiiiiiiiiiii sola :D:D

2007-04-15 @ 21:25:53
URL: http://steph08.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback