övningskörning!

Idag va den stora dagen, första gången jag övningskörde! Jag kööööörde liksom en bil! Hahaha, det känns så himla konstigt att jag har kört en bil helt själv, hahaha! Vi va på en parkering och jag fick bromsa och svänga runt och hålla på. Det va ASKUL! Men jag kan verkligen inte tänka mig själv att åka runt och bromsa och gasa och hålla på, det är värsta proceduren att gasa och bromsa och hela köret, när jag nån gång köper en egen bil tror jag det får bli en automat, hahaha, nejmen man vänjer sig väl :P det är bara lite mycket att tänka på i början, men jag kan i alla fall bromsa mjukt nu och jag kan köra från en parkering till en annan, haha! KULKULKUL! Vi ska köra mer imorrn :)

Har pluggat massa no nu på kvällen också. Suck, jag orkar inte, men det är nåt som måste göras :P tyyyyvärr. Har massa kvar att göra så det är bara att återgå, men jag längtar till körningen imorrn 0:)

Kommentarer
Postat av: steph

NAJS !!!
ja borde oxå plugga nu... fuck...

Postat av: johanna

Coolt att kunna köra bil likom!!
Lycka till med körningen idag =D

2007-04-22 @ 09:56:54
URL: http://johannamickaela.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback