PÅSKLOV <3333

PÅSKLOV! <33333 I LÖÖÖÖÖÖÖÖÖV IT!

Dagen började med att jag kom till skolan och så fick vi veta att vi skulle ha två lektioner idag... En klockan 11.05 och sedan den andra klockan 14.20... Lite småsegt... Alla lärare har nämligen fått magsjuka, det är nåt som går på skolan. However så gick vi och pratade med våra lärare och så löste vi det så att vi bara hade den lektionen 11.05. Jag och Anna dödade tiden fram tills dess och efter den lektionen gick jag heeeem!
Åkte till City Gross med mamms och papps, blev åksjuk i bilen, fick för mig att jag va magsjuk jag med, allt illamående jag känner nu tror jag är magsjuka ;)
Efter det åkte jag hem till Steph som mådde som hon mådde ;) hon skulle fixa påskris så vi gick ut på hennes gård och fixade nåt slags taggbuskeris, hehehe, inte precis björk ;D men det blev fint ändå!
Sen bar det iväg till gitarren, höll på att frysa ihjäl på vägen dit, fyfan!
Nu är jag hemma igen och ska bara njuuuuuuta av looovet jag har framför mig <3


Kommentarer
Postat av: joanna

Nu är det finally lov <3 jag har inte smält det än!

Postat av: steph

he he he
pappa ba garva åt mitt fins påskris! hahaha inte snällt! ;)

2007-04-06 @ 13:03:10
URL: http://steph08.blogg.se
Postat av: Rory.

oh mitt lov borjar ta slut :(

2007-04-06 @ 15:55:45
URL: http://rory.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback