Torsdag

Igår va jag på ansiktsbehandlingen och det va så hiiiimla skönt, jag har verkligen saknat det! Hon färgade mina fransar och plockade mina bryn också, haha, det visste jag inte innan att hon skulle göra (mamma visste inte vad hon hade bokat för behandling, haha, smart mamma), det va i alla fall jätteskönt! :D
Efter det gick jag hem en liten stund och sen gick jag och mamma ner på stan, jag köpte en foundation från Lumene (får se hur den är?) och sen skulle vi ta en till spruta mot TBE, meeen så såg vi att det va billigare att ta dom idag och jag menar, varför lägga ut 100:- extra per spruta (=300:-) när man kan ta dom billigare dagen efter? Dumt, därför tog jag och mamms tunnelbanan och köpte en ny kräm till mig och sen gick vi hem.
Efter det va det ju tänkt att jag & Jossan skulle iväg på vårt favoritpass, men icke sa nicke, jag kände mig trött hela dagen igår och va helt slut innan jag skulle iväg precis, ont i huvudet och så. Därför tog jag febern och så hade jag feber och fick inte trääna..

Idag har jag först nu bakat en tårta till Jossan, ska fota den sen när hon har tagit upp den, skulle gjort det innan jag slog in den i en massa folie, det är hursomhelst en marsipantårta. Jag ska till henne och lämna den och en present och sen ska jag ta den där sprutan med mamms och sen ska jag träffa
Steph & Joanna :) vi ska på biiio och lite sååånt :D vet fortfarande inte vad vi ska se, men vi har några nominerade.


Kommentarer
Postat av: KLara

Nominerade, haha :P

2007-04-12 @ 09:38:42
Postat av: Jane

kuul dag, vill också ha ansiktsbehandling! :)

Postat av: maria

Åh vad skönt med ansiktsbehandling!

2007-04-12 @ 12:29:00
URL: http://amarialarsson.blogg.se
Postat av: julia

Ååh, vad trevligt(:

2007-04-12 @ 12:41:49
URL: http://jsf.blogg.se
Postat av: Mira

skönt med ansiktsbehandling

2007-04-12 @ 18:53:45
URL: http://ingenvetvemdue.blogg.se
Postat av: steph

ohlalala epic movie ftw!!! :D:D

2007-04-12 @ 20:44:15
Postat av: jojo

hello moto du kollar men hej hej det gör inget att fotot ej syns man vet ju att de e där ;);) hehe filmen var bra =)=)=)

2007-04-12 @ 20:45:24

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback