vingåker, boxning och skor :D

Idag va jag med mamms i Vingåker, vi åkte till deras outlet. Ingen jättehit precis... Men jag köpte ett par skor! Ska fota dom sen :)
Rätt lång bilresa, men det gick ändå snabbt! Bara glada miner idag :) tums upp för det.

Sen va det boxning! Det va aaaskul idag :D:D vi fick stå och göra klappramsor, hahhahaha! Inte hela tiden, vi gjorde mucho jobbiga saker också, men på slutet fick vi göra klappramsor, det va hursomhelst en askul träning!

Skorna från Asos har kommit också! :D:D I lööööv dom! För första gången i världshistorien har jag skickat efter ett par skor som är för stora! Men jag köpa små grejer och lägga i för att det är nog lite enklare än att hålla på att skicka tillbaka och byta och grejor, jag gillar dom i alla fall! :D

Imorrn är det ansiktsbehandling, TBE-spruta, sätta in pengar på kontot och träna som gäller! :D Gillar det första bäst 0:)

Kommentarer
Postat av: steph

verkligen! träningen va asrolig! :D

Postat av: joanna

najs med dojjorna =)=)=)=)=)=) vis ses<3

2007-04-11 @ 08:39:09
URL: http://jojo08.blogg.se
Postat av: Erika

Kul med boxning ! :)

2007-04-11 @ 10:09:29
URL: http://erecas.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback