Lördag

Lördag :) skönt med helg! Va ute och gick med Jossan igår, vi gick ända från oss bort till hennes båt! Det tog ungefär en och en halv timme. Och vi gick inte i lusfart ;)
Jag har kvar all min onda träningsverk dock :( från lite olika saker.

Snart ska jag iväg och ta en till spruta mot livmoderhalscancertjohoet.. Den gör ooont, i alla fall efteråt, i typ en timme efteråt kan man ju knappt röra armen! Blä!
Jaja.. Sen bär det av ner på stan! Antagligen med Klara :D ifall hon inte har fått något hastigt trötthetsanfall eller liknande?? ;) Heh 0:)



image305


Adios!

Kommentarer
Postat av: steph

ooh bonjour! Je m'appele Stephanie et j'habite a fredhäll. Tu habites óu? eller? haha typ!

Postat av: joanna

hihi hej jag har saknat din blogg =) jag är iallafall tillbaka, jag har inte varit bloggaktiv men nu är det på g :P

2007-08-29 @ 21:06:26
Postat av: Linn

Bläää, det gjorde jag idag också! Just nu sitter och väntar på att jag ska drabbas av akut, livshotande nässelfeber eller att jag ska tappa armen eller nått liknande. Ont gör det i alla fall!

2008-02-27 @ 16:11:24
URL: http://abcbca.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback