Måndag

Idag var det andra skoldagen på Kungsholmens gymnasium för mig! Eller okej, vi va inte i skolan, vi va på Smedis, men ändå.. Vi hade sexkamp och gjorde namnlekar, tror jag kan de flesta nu faktiskt :D! Va typ tio år sedan jag var tvungen att lära mig såhär många namn samtidigt, jag menar, när vi började Rålis va vi 12 pers från samma klass som man redan kunde namnen på, så då var det bara åtta nya, nu är det ungefär 30 nya namn! Well..

Har precis varit ute på en liten (observera ordet liten) springtur! Jag har tappat allt vad kontidion innebär under sommaren.. Suck! Men Klara följde med och det var mycket trevligt att ha lite sällskap! :D Nu ska jag nog gå och torka håret efter duschen.. Och ringa Jossan och höra hur hennes första dag på gymnasiet har varit.. ;)

Adios!

Kommentarer
Postat av: joanna

dig är det ordning och reda på som bloggar! vad har hänt med stephs blogg?!
hur e lärarna då? (okej du kanske inte ska skriva att de är dåliga på internet. men endå)


Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback