Tisdag

Det får bli något slags snabbt inlägg här bara.. Har lite saker att göra innan jag ska försöka gå och lägga mig i rimlig tid (inte för att det kommer bli de närmsta timmarna antar jag..). I alla fall, idag var vår första "riktiga" dag med riktiga lektioner! Det va rätt segt med så pass långa lektioner som det är! Vi hade idrott och fick springa, jag hade ju redan ont i benen, haha! Så jag hade noll energi men sprang ändå.. :P Gissa var vi sprang!? I gamla hederliga Rålis såklart ;) haha! Nostalgitripp..?
Annars hade vi bild, matte, "klasstid" och franska! Svårt att göra någon direkt utvärdering ännu.. Men det blir säkert bra :D

Adios!

Kommentarer
Postat av: johanna

Läskigt med nostalgitrippen, jag vet inte om det är bra eller dåligt...men jag kommer ju också att ha idrott i rålis, vi kankse ses där någon gång =P

Postat av: Anna

När har ni nollning? :D

2007-08-24 @ 09:45:24
Postat av: Anna

Haha ja det var jag!
Okej, vi har också insparksfest någon gång, typ den sjätte tror jag. Men vi ska ha nollning a.k.a. välkomstpicknick ;) SM2A kom in på svenskan och ba: "Eftersom det är förbjudet med nollning på kärrtorp ska vi ha en välkomstpicknick, blablablabla, hundra kronor" Typ. Sjukt kul, vår lärare ba; "Men hundra kronor! Det får man ju mer än 2 hela kycklingar för, det måste vara en väldigt bra picknick isåfall." De; "Jaa det är allt möjligt!" Haha jätteskoj :D
Men jag ska segla med Biscaya (scoutbåt) lördagen-söndagen, så vi får se hur länge jag orkar vara med, haha.

2007-08-24 @ 16:58:10
URL: http://hejsverige.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback