tjotjo

Usch, ibland skulle det kännas ganska skönt att bara gå och lägga sig och dra täcket över huvudet och sen ligga kvar där och typ gå i ide.. Så kändes det igår! Men idag känns det mycket bättre!
Skolan började idag, jag går numera på Kungsholmens gymnasium och jag diggar det hittills!

Min kamera dog för ett par veckor sedan och nu har den varit på lagning ett tag.. Jag vill ha tillbaka den :( förut stod det på statusen att den skulle va klar igår, nu står det att den inte ska bli klar förrän den 24:e! BUUHU! Jaja.. Någon gång dyker den väl upp.. I hope!

image304
Här ska jag tillbringa de närmsta tre åren ;)

Kommentarer
Postat av: Stenis

Det var verkligen askul att du verkade ha fått en så bra klass!

Postat av: johanna

då får komma och hälsa på hemma hos mig ibland , när du nu går på kungsholmen =P

2007-08-19 @ 11:55:53
URL: http://johannamickaela.blogg.se
Postat av: Anonym

vilken linje går du på?

2009-01-23 @ 17:11:08

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback