torsdag

Det finns inte jättemycket tid till bloggen längre. Har annat att hinna med :P ;)
Men jag har haft en bra vecka i alla fall :D ! I Tisdags så fikade jag med Stenis och sen när hon skulle iväg till sin träning så träffade jag Anna R och så gick vi från Skanstull hem till mig, typ, så tog Anna bussen hem ;) trevlans värre!
Igår så träffade jag Joanna, skulle först hitta till hennes skola, vilket va lite knepigt för mig.. Heh 0:) men i alla fall, sen åkte vi ner till stan och så inhandlade hon lite presenter till diverse folk och så åkte vi hem en liten stund till mig och efter det följde hon med mig till mitt gitarrupprop, eller jag skulle typ säga till min lärare vilka tider jag kunde..
Idag gick jag, Elsa och Ellen till HM, sen va Elsa tvungen att åka iväg och träffa nån, så jag och Ellen satte oss ett tag och sen va hon tvungen att åka och vara tränare ;) jag åkte hem och sen ner på stan för att hitta ett vitt linne, men icke, inte ett endaste långt vitt linne i hela stan, SUCK... Så jag får väl lösa det på nåt sätt.. Vet ej hur dock.. Jaja ;)
Imorgon ska vi iväg till landet och så är det HELG! <33333333333 JAG SKA SOVA och så ska jag bara ha det allmänt skönt tror jag, ååååååååå! Va nice att inte behöva gå upp på morgonen :D:D
Nu måste jag gå och göra ett par mattetal, läsa lite kemi och sen ska jag duscha och sen ska jag försöka hinna med att läsa lite till i Harry Potter 7, jag är för seg, jag borde ha läst ut den nu, men sooom sagt så somnar jag hela tiden.. Men, det är ju bra att läsa precis innan jag ska sova då så att ;)

ADIOS!

Kommentarer
Postat av: joanna

kolla american apperel oj stava det kan jag inte men jag tycker att deras linnen verkar bra =)


Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback