söndag

Igår va jag på handledarkurs för övningskörning med mamms och papps, världens tråkigaste! 4 timmar... Herregud, det va inte alls kul.
Idag är det stan igen som gäller, jag måste hitta ett par träningsshorts, VARFÖR SKA TJEJER SPRINGA RUNT I TRIKÅER NÄR DOM TRÄNAR!? Det finns ju herrshorts, men dom går ju ner till halva vaden på en... Jisses, aldrig kan man hitta rätt. Men jag ska ner och spana lite noggrannare idag.
Sen ska jag iväg till IKEA med mamma också, hon skulle köpa nån lampa och undrade om jag kunde följa med, och ja, det kan jag ju så ;D

ADIOS AMIGOS!

Kommentarer
Postat av: Jojo

hehe som talesman för fasligt tajta "trikåer" är de praktiska. Fladdiga shorts bromsar ju upp ;)
Ohh kea aj lajk :D Men trist att kursen var så boring!! men det blir roligare när du får sätta igång :D
Vi ses

Postat av: Jojo

förresten jag gjorde nyss en grej om träningskläder på bloggen men jag skippade att ta med byxor, de är faktiskt svårt att hitta bra träningsbyxor tycker jag med ;)

2007-02-25 @ 11:10:27
URL: http://jojo08.blogg.se
Postat av: johanna

IKEA jag vill också åka dit!!

2007-02-25 @ 11:35:26
URL: http://johannamickaela.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback