tisdag

Två stycken håltimmar på slutet av dagen <3

Boxning lite senare! Vet inte riktigt vad jag ska göra nu... Jag borde ringa och boka om min tid på lasern... För mitt återbesök. Jag ska gå på gymintroduktionen den tiden :P
Sen måste jag ringa ett annat samtal också, men jag vill inte ringa när jag inte är ensam hemma, det låter jättetöntigt, men jag vill inte att nån ska va här hemma när jag ringer dit, haha! Pappa är hemma just nu, han ska snart ner i tvättstugan, men på den tiden hinner jag inte ringa... Det börjar dra ihop sig.

Jag kanske ska va lite duktig och spela lite gitarr också? Mjo, jag har ju tid i alla fall, hehe :)

♥ Gitarr
♥ Ringa lasern
♥ Engelska
♥ Boxningen
♥ Hitta kameran, ladda den
♥ Hitta ett litet band till kameran.. :)


Kommentarer
Postat av: joanna

kenny kenny :D guud jag ser fram emot!!! och glassen haha! bara steph kan... ;P


Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback