back to normal

Imorgon blir det till att gå tillbaka till skolan igen. Snark, det är värre än någonsin, jag vill verkligen inte dit, det va jobbigt när sommarlovet va slut, men nu är det värre än det, om det ens är möjligt. Vi har liksom två arbeten nu när vi kommer tillbaka som vi måste göra klart och jag känner mig stressad inför båda redan nu. Det är bara att försöka slappna av och göra det bästa av situationen, jag kan ju inte precis göra något åt det just precis nu.

Jag va i alla fall och tränade idag, det va inte lika kul som dom andra passen... Vi ska försöka hitta nåt annat roligare på måndagar, det här va bara jobbigt (inte jobbigheten i själva träningen men jobbigt på andra sätt), man skulle åt alla håll och kanter, ingen fattade och alla krockade, blev bara fel alltihopa. Well, i det stora hela är det skitkul :D och tomorrow är det boxningen som gäller :)
Jag tänkte att jag kanske skulle bli lite rörligare av friskisen till boxningen, inte för att jag tror det någonsin kommer inträffa att man kan kalla mig rörlig, men rörligARE, jag tror inte det har blivit så ännu riktigt... Tänkte ju att jag skulle gå på yoga också, men dom passen är liksom mitt på en fredag, men det råkar ju vara så att jag går i skolan då. Vi får se hur det blir med rörligheten, det är faktiskt medfött 0:)

Kommentarer
Postat av: joanna

jag har "gått på yoga", eller tagit yoga klasser eller vad man säger, faktiskt ganska länge, men det var väldigt länge sne oxå, då gillade jag det men nu.. nej! Jag kan inte tömma huvudet längre, så jag koncentrerar mig inte utan är bara stressad av att jag måste koppla av, och att det är så långsamt! Även "jobbig yoga", alltså nte så meditativ... Jag tycker inte alls om det jag blir för rastlös.
men eftersom att du känner dig så stressad kan det ju absolut vara värt att byta ut någon träning mot yoga :)

Postat av: joanna

Jag kommer aldrig bli klar med de där ?&%¤# shortsen!! :( Har elisabet slutat? då kanske det går?
ja, go make up store :D

har du fått mitt mejl?

2007-01-10 @ 13:21:25
URL: http://jojo08.blogg.se
Postat av: Steph

hahaha yoga så jävla klockrent!!
du är rörligare!!!! hahahahah ja har fortfarande sån jääälva magträningsverk!! hahaha

2007-01-11 @ 15:36:35
URL: http://steph08.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback