bättre men långt ifrån bra

Jag mår i alla fall lite bättre idag, kände mig inte helt hopplöst energitom när jag vaknade imorse. Kunde till och med gå upp och sätta mig här vid datorn! ;)
Jag har nämligen haft runt 40 graders feber i ca. ett och ett halvt dygn nu och började bli lite smått trött på det för även om man är så himla trött i kroppen och hjärnan och knappt vet var man är så blir man ju rastlös av att inte kunna göra någonting!
Det kommer ganska garanterat inte bli någon skola imorgon eftersom jag fortfarande har mellan 38,5 och 39.0 grader i feber... Det är lite problematiskt för jag och Annanas skulle ses idag och göra klart no-arbetet, men det får bli någon dag när vi kan, eller nåt, fast det finns ingen sån dag förutom idag och... Jag vet inte vad jag ska göra, men jag tänkte att jag skulle göra klart det, skicka det till Anna och sen får hon ändra och skicka det till mig och så får jag se vad jag tycker och så gör vi sådär tills vi blir glada eller nåt. :P

Ska nog göra det nu, adios!

Kommentarer
Postat av: Patti

Fan det där är hemskt. krya på dig.

Postat av: Steph

neeeeeeej va tråkigt att du är sjuuuuk'
MEN DET SNÖAR :D:D:D:D:D:D

2007-01-14 @ 19:08:16
URL: http://steph08.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback