i brist på ork

Okej, jag vet inte varför jag skrev den där rubriken, men jag orkar inte ändra den (okej, det kanske passade in lite grann då...).

Va på Ikea med mamms idag, vi köpte typ tretusen olika sorters ljus och en lampa, haha ;D alltid bra att ha. Sen gick vi in en snabbis på din sko också, men dom hade inget kul där, ska kolla lite skor i Kista galleria tomorrow. Ska dit med mamma också, egentligen ska vi köpa nån grej till vår nya dvd-box meeen... Vi har ju inte bråttom, ellerhur? ;)

Eftersom mitt humör har legat under likgiltighetsstrecket idag så kände jag att jag borde gottgöra det på nåt sätt mot stackars mamma som får ta mitt humör. Så jag gjorde en liten hemma-mini-ansiktsbehandling på henne ;) hon blev glaaad :D

Nu ska jag gå och kolla om det är nåt på tv... Adios!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback