kista

Va i Kista idag med mamms! Köpte ett rött nagellack, hehe, det blev lite impulsköp, haha! Mamma köpte frans & brynfärg som jag gjorde på henne när vi kom hem. Sen såg hon lite piggare ut! :D
Har också skrivit en hel del på mitt so-arbete om att hjälpa ett land i Afrika. Snark, det är en jätteluddig uppgift. Well, jag kom någonvart i alla fall, har inte alls mycket kvar, tänkte bara att jag skulle skriva det och kolla så att jag inte överskrider fyra sidors gränsen (handskrivet, jag har nämligen skrivit på datorn nu).
Min hosta har konstigt nog varit värre idag :O hur går det till med mitt penicillin? Jag fattar nada, pappa ska ringa doktorn imorgon för att fråga om han borde komma dit eftersom att han typ har blivit smittad av mig stackarn, och så ska han fråga om jag borde få nåt mer.

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback