lektionen

Nu har jag köpt lite saker på makeupstore! Lektionen va jättekul och hon som gjorde makeupen va jättetrevlig :)
Puder & foundation ska jag satsa på när min hud mår bättre som sagt, när den mår bättre än det kanske jag till och med kan börja använda deras krämer och sånt. Den hon använde på mig va så himla skön! :D


40861-120


Såå, kanske framtida inköp där är (haha):
♥ Brow set fix - 135:-
♥ Kajal dark chocolate - 110:-
♥ Matt foundation vanilla - 245:- (tror jag..)
♥ Blush complex - 145:-
♥ Long lash black mascara - 135:-
♥ Compact powder beige - 239:-
♥ Gloss lala - 135:-
♥ T-zone gel - ?
♥ Cleansing water - ?
♥ Ice eyecream - ?
♥ Ice cream time - ?
♥ Face cool balm - ?


Ja, köper jag allt kommer jag definitivt att gynna dom.. ;)

Kommentarer
Postat av: Steph

DYRT! carro DYYRT!
fast okej de e säkert värt de. men ändå!


Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback