lördag

Igår va jag först med mamms och papps och handlade, sen åkte jag ner på stan med Steph :) vi vandrade runt i lite olika affärer, köpte inget, men jag ska ner med mamma idag igen ;) .
Sen gick vi på en impulsbio, breaking and entering, den va lite skum, inte alls som jag trodde, inte för att jag hade trott nåt innan, det hade jag inte hunnit, men ändå ;D

Min hals är fortfarande torr som sandpapper, jag vet inte vad jag ska göra, jag smörjer in den hela tiden, men det blir inte bättre, igår peelade jag också för jag tänkte att det flagnade skulle försvinna och ja, det gjorde det, men nu är det ju tillbaka igen, suck!
Nu ska jag göra mig iordning och åka ner på stan med mamms, adios!

Kommentarer
Postat av: steph

mamma köpte de blåa :D
å sen ska ja se om pappa vill köpa de svarta åt mej haha


Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback