sprucken nagel & träning

När Anna va här märkte jag att min ena pekfingernagel hade spruckit! Jättelångt ner! Det gör mig inte så mycket att jag blev tvungen att klippa av den, men jag hoppas verkligen att det inte spricker mer, det kommer göra EXTREMT ont om den går av där! Jag som ska köpa nagellack imorgon och tänkte ha snygga naglar :( well, en kort, jag har ändå ett plåster där, haha! Har jag tur kanske den inte spricker mer då :)

Det gick helt okej med skolarbetet... Trots att vi kanske inte spenderade mest tid åt det utan mer tid åt att ha kul med kameran 0:) men vi kom en bit så nu är det bara jättelite kvar att göra! :D Laddar kanske upp ett par bilder senare :)

Strax, eller ja, om en haltimme ungefär ska jag bege mig mot Jossan, sen ska vi iväg och träna! Ska bli treeevligt. Ska inviga en av mina nya träningströjor, haha! Förhoppningsvis känns det inte lika hemskt som förra gången då, trots att jag fortfarande måste ha nya shorts & mjukisbyxor & skor... WEEELL, nu ska vi tänka positivt!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback