Tisdag

Och så va det tisdag igen. Tiden bara försivnner när man går i skolan! Det är en helt annan sak när man är ledig, man hinner med så mycket mer, och jag menar, även om man kanske inte börjar göra nåt förrän på eftermiddagen på ett lov så är man ändå mer effektiv tycker jag det känns som. Helgerna är inte samma sak, då är jag väldigt, väldigt oeffektiv, ingenting händer, jag göööör ingenting, jag bara sitter där och gör nada och visst, det kanske är bra att bara ta det sådär lugnt, men det blir ganska tråkigt efter ett tag samtidigt som man inte orkar göra någonting...

Jag halkar efter med bloggen här också, hinner inte ens uppdatera en gång om dagen längre, snark! Imorgon är det onsdag, sen torsdag (ångest, ska redovisa no-arbetet), freeeedag åh ljuvliga fredag! Sen är det ännu en helg som jag ska slösa bort, men kanske, kanske blir den inte sådär seg som vanligt för vi är lediga på måndag också! Sexorna, sjuorna och åttorna har öppet hus på lördag och på måndag har man kompledigt, vi får också ledigt då + att vi slipper öppet hus p.g.a. gymnasiemässan som va för några tusentals år sedan. Skönt! :D

Kommentarer
Postat av: joanna

vad ska du ta på fördjupningsveckan? :)


Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback