kortkortkort!

Nu är det typ JÄTTEKORT tills jag & Joanna åker iväg till France! Inte alls långt, nejnejnej, typ 15 dagar närmare bestämt! Har en hel del att inhandla tills dess.. Men det får lösa sig i veckan, nu är liksom sista veckan jag KAN lösa det för att nästa vecka åker vi ju till landet, eller alltså, vi åker liksom på torsdag, sen är vi där hela den veckan och sen ska vi åka! SJUKT KUL! :D:D:D
Vi diskuterade igår om man skulle ha jeans med sig eller inte, jag ska inte ha det. Eller? Joanna tyckte man skulle det. Men, nej, för att det tar plats och jag menar, om det är 28 grader NU kommer det inte precis bli jeansväder, inte ens på kvällen? Ellerhur? Haha!
Jag gjorde en packlista på landet, men smart som jag är så glömde jag den där, ZZZZZZZZZZ!

Vad jag ville komma fram till va i alla fall att det är sjukt kort tid kvar och att det ska bli så HIMLA kul! :D

Kommentarer
Postat av: Ina

Härligt med France! Vart i Frankrike ska ni:)?

Postat av: Ina

Gud vad härligt, jag vill också ;'(

2007-06-18 @ 12:30:12
URL: http://inabergqvist.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback