målning

Nu är snaaaart målningen kvar, jag sa ju att det skulle ta två dagar, det gjorde det nääästan, det är bara två småväggar kvar! Andra gången på dom dessutom så allt har målats minst en gång ;)

På torsdag får man veta hur det går med gymnasieintaget! Då kan man logga in och kolla vart man kom in nånstans ;) . Lite pirrigt, men vadå, jag kan ju inte ändra något nu i alla fall såå..

Typ 4 dagar kvar tills vi åker <3 hur sjukt som helst känns det, men sjukt KUL!

Nej, nu håller jag på att avlida av trötthet, jag stod och målade i ett hörn, mörkrött hörn, i gassande sol mitt på dagen, det va miiiinst 35 grader där och jag målade som sagt.. Det tar på! ;)

GONATT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nee vart ska du åka då?:P Åker också om 4 dagar


Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback