Måndag

Måndag, sista måndagen i min nuvarande skola. Det känns.. Jag vet inte hur det känns, lite splittrat sådär. Lite småsorgligt, men skönt samtidigt. Ska bli ganska skönt med lite miljöombyte faktiskt. Dessutom så är det ju lov först ;)

Det va elev-lärarmatcher idag, sen va det typ en svenskalektion där vi kollade på film och typ sa hejdå till vår svenskalärare. Händer ju inget sista dagarna, imorgon är det "vanlig" förmiddag, sen ska vi städa skåpen (vilket jag redan har gjort) och sen får vi gå. Det är den sista "riktiga" dagen vi har där. Avslutning på onsdag! 10.00!



21 dagar kvar till France :) <3

54 dagar kvar tills jag får träffa Klara igen <3

Kommentarer
Postat av: Joanna

hihi ja det gör jag =) du är en riktig dagräknare du, om du skulle sitta i fängelse på film skulle du säkert räkna ;P
oj oj oj städa mitt skår blir en utmaning :P

Postat av: Stenis

Snyft, snyft, snyft!
Jag vill inte!
Jag håller på att baka kladdkaka till imorgon nu =)
Som vi ska ha på SO:n
Puss!

2007-06-11 @ 21:04:26
Postat av: Joanna

de på den översta raden :D

2007-06-12 @ 15:19:01
URL: http://jojo08.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback