Ocean's thirteen

Va ju på den i torsdags med Steph! Den va jättebra! Jag hade ju inte så stora förväntningar eftersom att jag som sagt inte hade sett mycket av dom andra... Men vad jag hade hört skulle dom va bra sååå :)
Jag ska snart se dom andra också :)

Midsommar igår då, ja, vi va här på landet och hade det najs :) det va bra väder och sådär så man kunde sitta ute rätt så länge, i alla fall tills myggorna kom...

Idag har det inte hänt någonting alls, jag har varit seg och duschade typ inte förrän vid halv ett, inte likt mig, menmen, så blev det.
Vädret är inte heller bra, kanske beror lite på det, ingen lust att göra någonting. Jag vill ju sola! Haha, men SNART! OM TYP EN VECKA! Nu längtar jag sjukt mycket!

Nej, nu ska jag gå och ta lite bilder på det dåliga vädret... Och på lite annat som händer här (nada).. ;)

Kommentarer
Postat av: johanna

vi hade inte några myggor iaf! stackare..


Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback