ommålning

Pappa håller på att måla om inne på toaletten! Det ska bli blått och taket har han ju gjort om och målat vitt, jag fick måla första lagret, men det blev lite flammigt och så blev jag så snurrig när jag målade taket så pappa fick ta över.

På söndag åker vi! SÅ SJUKT SKÖNT! Vi ska steka i soooolen, haha! Stekstek :)
Måste måla om mina naglar insåg jag precis, både tånaglarna och fingernaglarna ;) det börjar bli lite avskavt + att jag ska byta färg tänkte jag :) vet inte vilken det blir, menmen!

Imorgon bär det av mot stan igen och så måste det inhandlas diverse saker inför resan! Det mesta är ju redan köpt, men jag behöver fortfarande hårmousse, solkräm och en vattenfast mascara. Dessvärre vet jag ingen vattenfast som är bra, har inte testat så många. Well, det blir en överraskning..!

image294

Kommentarer
Postat av: Joanna

tack =)=)=)=) men vissa saker går ej att ändra! Min header är död tillexempel. asmysko
jag skippade vattenfast, dte finns inga som inte är testade på djur. jag skulle säkert inte ens använda den, jag får inte bra hy av att ha smink i solen :) så relaxa du bara jag tror inte att du behöver h2o-fast =)=)=)

Postat av: Stenis

Haha H2O fast, snyggt där!
Om jag var du så skulle inte jag heller satsa på vattenfast.
För som vattenlevande organsim, har jag kommit fram till att det kanske är ganska bra när man befinner sig i vatten. Det ser kanske lite klumpigt och tjockt ut men det sitter kvar och rinner inte.
Sen när man ska ta bort det är det en annan sak..
Typ hälften av ögonfransarna åker med.
Okej nu är kanske inte jag något proffs men, ja =)

2007-06-29 @ 18:07:50
URL: http://www.bougainvillea.blogg.se
Postat av: Joanna

nej inte bara mascara, men det andra också ;)

2007-06-29 @ 22:35:26
URL: http://jojo08.blogg.se
Postat av: Andrea

Pappa målar taket och Carro målar naglarna, så ska det vara!
Tu et Joanna, vous me-manq! J'èspère vous avez une encroyable visite en France! Bisous, mes petits lapins!

2007-07-06 @ 22:16:05

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback