onsdag

GRATTIS JOANNA! :D

Idag är det avslutning! Vet inte om det är positivt eller negativt, antagligen både och. Som jag redan tjatat en massa om.
Jag stör mig på min klocka som inte fungerar, batterierna är slut så jag tror hela tiden att klockan är 8 minuter i 8. Men icke, snart kvart över åtta. Ska träffa Anna i skolan klockan nio för vi ska typ plocka blommor till våra mentorer, ingen har lust att lägga ut en massa pengar på blombuketter man aldrig kommer få betalt för i alla fall. Det har jag gjort många gånger, har fortfarande inte fått tillbaka pengar från vissa...
However så ska jag ta en buss typ tio i nio. Själva avslutningen börjar 10.00 och håller väl på ett tag. Ska bli intressant att se om kören gjort några framsteg?? ;)


Kommentarer
Postat av: Stenis

Carro!
Usch, fy och blä.
Vi kommer inte att gå i samma klass längre!
Snyft, snyft, snyft <3

2007-06-13 @ 14:47:57

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback