onsdag/torsdag

Avslutningsnatten är nu schlutt. Va väldigt najs faktiskt! Även om jag & Annanas bara tillbringade en liten stund med alla andra, sen drog vi runt lite på stan, försökte hitta nåt ställe att va på, det regnade och va inte så varmt.. När vi hade satt oss på McDonalds så köpte Annanas lite mat för att vi skulle kunna sitta där utan att känna oss dumma och sen kom Joanna också :) tycker mucho synd om henne. Men hon fyller i alla fall år idag, eller okej, nu är det igår, men whatever, GRATTIS återigen i alla fall :) hela aulan hurrade på avslutningen!

Jag har fått en ny skärm till datorn också! Det är nåt konstigt med min på laptopen så imorrn ska jag åka in och köpa ett tangentbord också och så ska jag bara ha laptopen som själva datorn, inte använda varken tangentbordet eller skärmen, förutom när vi är på landet dådå.. Ganska najs faktiskt, såna här stationära plattskärmar är ju mycket större och tydligare och så :) fast egentligen är det typ nåt som har gått sönder i min.. Ett lysrör eller nåt, men vi ska skicka in den efter sommaren, för vi måste ha den på landet i sommar ;) eller ja.. M & P måste det, JAG är ju i FRAAAAANKRIKE! ;)

Well, jag tänkte kolla om jag hade några kul bilder jag kunde ladda upp här kanske.. Är inte så trött än, men jag orkade inte åka tillbaka till Essingen, det va några kvar där, men alltså, när jag och Stenis gick från bussen plaskade det liksom i mina skor, det va så stört blött! Det bara öste ner regn och smart som jag är hade jag inte med mig någon jacka, orka bära på den tänkte jag. Dumt ;) men nu är jag torr och glad igen! ;)

Det har i alla fall varit en väldans najs dag! Såklart att det va jättesorgligt när vi skulle säga hejdå till alla, man grät lite då och då, men resten har varit jättenajs :)

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback