sömn

image288

Vaknade inte förrän tjugo i tio idag <3 känner mig ganska utsövd faktiskt, trots att det oftast brukar bli omvänd effekt för mig om jag lyckas sova lite längre.. Brukar istället känna mig helt mosig och inte vilja göra någonting, och antagligen kommer jag känna av det lite senare, men just nu känns det bara bra!

Skulle sprungit igår men så började det typ ösregna och mamma tyckte det va dumt att riskera att bli sjuk nu när jag ska till Frankrike.. Hon hade rätt ;) tyvärr är det samma väder idag så det lär väl inte bli någonting idag heller :(

Om en vecka sitter jag och Joanna på planet på väg till Frankrike :) jisses vad jag längtar nu :D ! Känns lite småstressande att vi inte kommer hem förrän dagen innan vi ska åka.. Men det går liksom inte att va där längre än nödvändigt nu när alla våra möbler trängs i mitt rum och delvis också i mamma och pappas rum. Det går liksom inte att komma in där. Hoppas dom har börjar renovera då så man kanske kan få se liiiite hur det kommer se ut när man kommer hem!

Nej, nu ska jag gå och.. Jag vet inte vad jag ska göra faktiskt, finns som vanligt typ nada att göra här när det är dåligt väder. Menmen, vi ska typ tvätta fasaden idag innan vi ska måla (vilket vi kanske inte kommer kunna göra under tiden jag är kvar här eftersom att det regnar!) men annars får mamms och papps göra det när jag är i France ;) :)

ADIOS AMIGOS!

Kommentarer
Postat av: joanna

:D jag lämgtar också :D


Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback